Інженерний тиждень в МЦЕНТУМ

Основним викликом освіти 21 ст. є підготовка учнівської молоді до успішного працевлаштування в майбутньому. За прогнозами спеціалістів у віддаленому майбутньому з'являться професії, про які зараз навіть уявити важко, всі вони будуть пов'язані з технологією і високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками. Особливо будуть затребувані фахівці біо- та нано-технологій.

Постає питання - як підготувати таких фахівців? Навчання - це не просто передача знань від учителя до учнів, це спосіб розширення свідомості і зміни реальності. На допомогу сучасному педагогу приходить STEM-освіта.

У STEM-освіті активно розвивається креативний напрямок, що включає творчі та художні дисципліни (промисловий дизайн, архітектура та індустріальна естетика і т.д.). Тому що майбутнє, засноване виключно на науці, навряд чи когось порадує. Але майбутнє, яке втілює синтез науки і мистецтва, хвилює нас вже зараз.

Цікаві та не ординарні завдання Всеукраїнського Інженерного тижня – це саме те, що потрібно новому підростаючому поколінню. Саме тому педагоги та вихованці міського центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді із радістю та ентузіазмом долучилися до даного Тижня.

Протягом цього часу наші вихованці відчули себе в різних ролях: юні «біохіміки» виділяли ДНК, «фармацевти» зробили саморобний санітайзер. Юні «конструктори-технологи» конструювали біомоделі , перевіряли закони фізики та виготовляли музичні інструменти. Маленькі «мікробіологи» знищували бактерії, «іхтіологи» досліджували підводний світ.

Загалом, це був цікавий та змістовний досвід як для педагогів так і для вихованців. З нетерпінням чекатимемо завдань і ідей наступного Інженерного тижня.

Кiлькiсть переглядiв: 12

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.